Snart andra advent!

Och utanför rasar stormen jag var nere vid havet innan och tittade på vågorna! Det är otroligt, vackert men skrämmande.
image description
Bilden är tagen med mobilen men visst ser man hur havet rasar?
Annars har veckan varit lugn, slutade tidigt i fredags och Wille hade med sig Tim hem från förskolan. Vid tre körde vi hem Tim och jag köpte en mössa på Ängsull, väldigt skön, jag behöver en mössa som inte kliar :-) Sedan var det handling på Coop och jag fyndade svarta ramar till vår fotovägg. Ska ta kort sedan och visa Er. Senare på kvällen gick jag en mil! 5km med Louise och sedan ytterligare 5 med Cina - set var skönt!
Nu sitter jag på jobbet och tittar på något program på tv om skönhetsoperationer som gått fel och tackar min lyckliga stjärna över att jag inte har det behovet av att ändra något på min kropp :-)
Trevlig lördag på er - känner ni för det så lämna kommentarer som är sååå roligt att läsa :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0