Skolbesök

Idag skulle vi på besök på skolan kl 13. Jag, Saga,Cina och Elliot. Jag hade ringt till fritids för att fråga om vi fick komma dit och titta, för mig är det viktigt att träffa personalen för ett första intryck. Set är helt sjukt att Saga skall börja skolan till hösten, jag får lite panik när jag tänker på det :-/ jag vill bromsa tiden, jag vill inte att de ska växa upp så fort!
Efter skolbesöket - som var toppen - så åkte hi hem till Cina som bjöd på fika. När jag satt sär i godan ro så ringde Andreas och påminde mig om att bi skulle åka till stan, det hade jag helt glömt bort! Ups! Så det var bra att kasta sig in i bilen. Barnen stannade hos Cina då hon tyckte att detta var någo som jag och Andreas skulle göra i lugn och ro utan barn :-) Tusen tack, nu har vi bestämt oss och det blir nog bra, ovant men bra!
Nu sitter jag och jobbar natt, jag räknar ner dagarna jag har kvar på detta jobbet, det är inte det att jag inte trivs men det ska bli skönt att ha helgerna fria alltid! 5 dagar kvar . . .
Jag tittar på Breaking Dawn nu och oj så bra den är ;-) Ja jag blir snart 30, märks inte det?
Nu ska jag fortsätt titta men bjussar på en bild från skolan tidigare idag. Sov gott alla fina :-)
Det verkar inte som om jag kan ladda upp från mobilen idag :-(
image description

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, telefonen gö lite som den vill med orden märker jag ;-)

2011-12-14 @ 23:16:20
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Förresten, vad är det för hemlisar ni 2 har på G nu då ;-)

2011-12-14 @ 23:18:13
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0