Sista dygnet som 29-åring

Ja det låter kanske inte så allvarligt men för mig är 30 gammalt! ;-) Jag har ingen direkt åldersnojja men jag kan ju inte säga att jag ser fram emot det eller tycker att är roligt! Vad jag däremot ser fram emot är morgondagens öppethus där jag bjudit in nära och kära på lite smörgåstårta och annat gottit. Sen på torsdagen så kommer mina kära kollleger hit och vi ska ha en mys väll tillsammans - jag är lyckligt lottad som har så fina kolleger! OCH sist men inte minst så har jag och Andreas en liten hemlis som vi kommer avslöja imon :-) Så kika in då! Vad tror ni det kan va?

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag gillar heller inte siffran 30... Men nu är jag här och det kändes inte så farligt ;-)

Jag är sååååå nyfken på hemlisen!!!

2011-12-20 @ 07:54:35
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0