Sankta Lucia

Ja i tisdags var det Lucia på både mitt jobb och med barnens förskola.
Eftersom det urfärdades en klass 2 varning så valde vi att ha vår Lucia inomhus, jag var dock inte med på jobbet för det var Lucia på barnens förskola samtidigt och jag missar ju inte mina egna barns Lucia för att vara med på jobbets - någon måtta får det vara :)
Även barnens förskola ställde in planerna på att vara utomhus och tog det istället inne på respektive avdelning vilket betydde att jag och Andreas fick dela på oss och gå på varsinn avdelning. Jag gick på Sagas och Andreas på Willes, vilket genustänk va?
Hursomhelst så jag kan bara bjuda på bilder från Willes eftersom jag sitter vid laptopen som inte kan ta det stora minneskortet, men jag ska försöka komma ihåg att lägga in kort på Saga också för hon var en vacker Lucia, det kan ni hoppa upp och sätta Er på!
tyvärr så var alla kort från den lilla kameran dåliga, antingen kass skärpa eller massa andra barn istället för bara Wille, nästan inte så att jag vill lägga ut något kort men men....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0