Öppethus

Ja, idag har jag blivit firad ordentligt och det är jätteroligt! Jag blev till och med firad på jobbet utav mina goa kolleger som överraskade mig med en fin flaska vin och fika. Tusen tack till Er ♥
När jag slutade var det fort hem, packa in barnen och hunden i bilen och sedan köra hem till mormorn och lämna över Nemo så att han inte skulle vara ivägen under kalaset! Sedan ner till Lugnet för att hämta smörgåstårtorna och sen fort hem för att städa och duka innan gästerna började droppa in kl 15. Först ut var Carin & Lou samt Johanna & Noomi. Så mysigt det var att träffa två små godingar på dryga 4 månader och väldigt mysigt att träffa mammorna med såklart. Jag har inte bett om lov att få lägga ut bilder på deras 2 guldklimpar så jag bjuder på en bild där mammorna är jättefina och lilla Lou vänder bort huvudet så tror jag det är OK, mammorna har ju vart med i bloggen innan ;-)
Carin och Johanna

Strax därefter kom min farmor och farfar
Sedan fortsatte gästerna att avslösa varandra, jag hade verkligen det fantastiskt och jag vill tacka alla som kom och förgyllde min dag - även dem som jag fick ringa och påminna ;-) haha
Ett jättefint kort på mina bröder och min extramamma ♥


Cina, Elliot, Prinsess Saga och mormorn - å svaret är JA gästerna fick sitta på golvet och äta ;-)


jimmy, andreas och gabriel - visst är de fina vid julgranen? =D


Ljuvliga Älva var såklart med men mamman godkände inte familjekortet så Älva fick representera familjen Eckerström/johansson ensam - å det gör hon så bra så lilla smiltrollet ♥


Blommor blommor blommor - jag älskar blommor! Å vin - kan det bli bättre?

(ja det är lite töntigt att lägga ut bilder på presenter men kom ihåg att detta är min dagbok så bilderna är inte bara till för er kära läsare, bloggen kommer tryckas i pocketformat och förhoppningsvis så kommer Saga och Wille tycka det är roligt att läsa när de blir större, eller så kan jag sitta och drömma mig tillbaka när jag sitter på hemmet och sucka över hur många som kom och hälsade på mig när jag var ung... haha....

Jaha, nu ska den här 30åringen ta och gå och lägga sig för det är jobb imorgon hur gärna jag än vill slippa!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Klart det ska vara kalas, 30 år fyller man ju bara en gång! ;-)

2011-12-21 @ 21:28:22
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0