Klarblå himmel och strålande sol

Jösses vad det var segt att jobba inatt, jag satt och rensade alla foton fram till kl 02 ungefär sedan slängde jag på en film som var slut vid 04 - och sen då? Sen var det segt, mer eller mindre tittade på klockan hela tiden och det var inte mycket som den hade rört sig, men tillslut så knackade det äntligen och Annika kom för att lösa av mig :)
Jag åkte hem och sov till kl 12 och vaknade till en klarblå himmel och strålande sol - i december?? Det får det gärna vara men då skall det vara gnistrande kallt och fullt med snö.
Jag vaknade också utav en sambo som kröp ner i sängen och berättade om gårdagens aktiviteter tillsammans med Gabriel. Det är lustigt att de två aldrig kan göra någonting lagom? Fast roligt har de iallafall och det är ju huvudsaken, att det sedan tog Andreas 2h att gå de 3 km hem från staden är ju en annan femma :)
Kl 14 åkte jag och hämtade barnen och mormorn sedan åkte vi ner till Barnens Badstrand för barnen ville se bryggan och sedan styrde vi kosan på sjukhuset, hämtade upp Helena och fortsatte till Gekås. Mamma fick handlat alla juklappar till barnen och även jag fick med mig ett par jeans, en kofta och ett linne - tusen tack mamma ♥
Vi gjorde en latmask variant och åt på Rasta Ullared innan vi åkte hem till pappan som mådde lite bättre, nu ligger jag i soffan och ojjar mig över morgondagens läkarbesök. Nåja, det blir nog bra. Nu är det läggdax för de små så det är lika bra att jag hjälper pappan så det händer något ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0