Julafton i Halland

Vi hade 3 mysiga dagar nere i Skåne och det känns alltid som om vi åker hem förtidigt när vi åker men vi var bjudna till morfarn och Gisela på kalkonmiddag på 16 och det säger vi ju inte nej till!
Andreas proppsade på att vi skulle stanna till på Svedala Outlet och jag gruffade om att det är så jobbigt att släpa barnen in och ut ur bilen, ändå var det jag som handlade ett par Cheap Monday jeans för 100:- och en tunika från True Religion för 70:- så nöjd jag vart. Å så nöjd pappan var med att han hade proppsat på att vi skulle stanna - för om vi inte stannat hade jag ju aldrig hittat de kläderna, jag vill ju aldrig stanna men se nu vad jag hade gått miste om...bla bla bla...u get the point! Nåja, han hade ju faktiskt rätt!
Vi stannade även till i Löddeköpinge och på Center Syd där vi köpte en overall till Wille på rean, sedan var det raka vägen hem till Liegatan. Vi kom fram 15.15 och lastade in alla saker, tog en snabbdusch och var hemma hos morfarn endast en kvart sena. Puh....
Även hos morfarn blev det julklapps utdelning. Jag hade riktigt trevligt och drack rött vin till maten och sedan bjöds det på en Irish Coffe, som det verkligen var whiskey i det kan jag lova! Och sedan en Baileys eller nått liknande - så jag var nästan lite lullig när vi väl åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0