Desigual levererar - som alltid

Idag provade jag kläderna som jag köpte för att ha på julafton. Jag formligen älskar DESIGUAL´s klädkollektion. Den formligen sprakar av färger och man blir så glad när man ser dem. Eller jag blir det iallafall. Jag vet att många anser att deras kläder är alldeles för plåttriga och att det är för mycket färg och mösnter på ett och samma plagg - så det är tur att jag inte bryr mig. Att jag dessutom hittade dem för mellan 70-80 % rabatt och att det fanns i min storlek gjorde ju inte saken sämre ;-)
Desigual är ett spanskt märke som startades 1984 i Barcelona - deras kläder är relativt dyra men det går att fynda på rean och ibland får man unna sig också.
Denna tunika skall jag ha i jul :) Somrig? Kanske, men jag älskar den :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åhh igentligen gillar jag oxå färger men för tillfället är min garderob väldigt mörk...

2011-12-08 @ 07:33:32
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag tycker att den är supersnygg :)

2011-12-09 @ 08:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0