Ja.. Undrar om vi får något internet snart...

img_5612 (MMS)

Ja.. Undrar om vi får något internet snart eller om det dröjer ännu längre. Hursomhelst så är min semester nu över och jag har jobbat min första vecka, det har inte varit så jobbigt som jag trodde men jag är trött på kvällarna! Fast det betor nig mycket på att mina leder krånglar lite igen, då blir jag trött(are) :) igår var vi bjudna till morfar och Gisela och när vi kom hem därifrån knackade grannen på dörren och bjöd över oss på kaffe. Jag gick hem runt tolv snåret eftersom jag jobbar idag men Andreas var nog kvar tills två :-) ikväll ska vi till Jensens och äta. Livet är verkligen toppen just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0