Hello you ♥

Vart är ni? Jag ser att ni är inne och läser men jag ser inga kommentarer :}

Hur som helst, för andra dagen i rad har jag vart pigg när klockan ringde på morgonen och gått upp med en gång. Faktiskt så var jag uppe i så god tid idag (ställer klockan 2h innan jag börjar eftersom jag alltid snozar :P) så att jag bestämde mig för att cykla till jobbet, det är 8 km enkel väg vilket betyder att jag cyklat 1,6 mil idag och det känns gott i kroppen :}
Annars idag har det inte hänt mycket, jag hämtade (läs släpade) barnen hem från förskolan och sedan åkte vi till Jysk där jag fick köpt en ogräskorg för 20:- och en knäplatta för 10:- perfekt med utförsäljning.
När vi kom hem sprang barnen ut och lekte med sina kompisar på lekplatsen och jag fick ta itu med allt det roliga (dammsuga, tvätt, disk & matlagning) men jag hann med lite tjat med grannfruarna också.
Idag blev det chiliconcarne till middag och jag lagade så mycket att det blev till 5 matlådor, vilket är kanon för i detta huset går det matlådor som tusan. Andreas tar två stycken med sig varje dag han jobbar och jag tar två stycken i veckan. De andra dagarna äter jag förskolans mat, och den maten är egentligen värd ett helt eget inlägg men så mycket kan jag säga att det är ingen bra mat som kommer från Storegården i Tvååker!

Nu börjar True Talent på Tv3 - få se om det är något att titta på :}

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag har oxå hört det där med maten och då är jag bara såååå glad att vår förskola har egen kokerska. Det borde förresten vara något alla förskolor har, en egen kokerska som lagar RIKTIG och GOD mat från grunden.

2011-08-24 @ 09:13:38
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Den är kanon (m-koppen alltså)!



Alltså den funkar precis som man kan tro, man stoppar in den som en tampong ungefär och sen kan den sitta tills den blir "full" nästan. Jag har ju ganska små mängder och kan lätt gå med min en hel dag. Den känns inte och har aldrig läckt.



Lite trixigt i början att få den att sitta rätt men jag började använda den innan jag fick mensen och efter bara ett par gånger kom jag på hur det funkar för just mig. Hojjta bara till om du har fler frågor!

2011-08-27 @ 18:45:32
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0