Gårdsfest

Ja jösses, vilken gårdfest vi hade. Jag skrattade så jag hade ont i magen dagen därpå!
Vi började med att samlas på Bockstensskolans fotbollsplan och spelade brännboll (jag var inte med utan joinade lagom till grillningen, jag jobbade förstås). Sedan samlades vi alla på gården och reste partytältet och tände grillarna.
Vi är 20 hus på gatan (och på dessa tjugo bor det 18 barn!)och nästan alla 20 var med :} Det var en sådan sammanhållning och gemenskap hela tiden så jag och Andreas blev bara mer och mer övertygade om att vi verkligen hamnat helt rätt!

Eftersom jag inte bett om lov att lägga ut bilder på grannarna så har jag döljt ansiktet på dem, men roligt det ser ni att vi hade ändå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0