Redo för Knytte. Ja, varför skall det fina...

img_0662 (MMS)

Redo för Knytte. Ja, varför skall det fina vädret försvinna lagom tills barnen ska på Knytte & Mulle? Egentligen är det väl bara vi vuxna som reflekterar över vädret och vill att det ska vara fint :) gårdagen var iallafall underbar, jag slutade tidigt och vi var ute hela dagen. Jag skrubbade alger från trädäcket och solen gav mig färg i ansiktet. Solen är farlig nu, stark som tusan! Vi hämtade även Partylite paket och sorterade in allt i påsar.  Blir en kort uppdatering idag så hoppas vi på bättre väder imorgon! Och glöm inte - Desperate ikväll!!!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag brukar kasta in dom i botten på ugnen men det är för att vi har en väldigt gammal spis (som jag inte är rädd om...), igentligen ska man ha en oöm plåt längst ner i ugnen som man kastar in isbitarna på för den kan bli lite ojämn

2011-04-13 @ 13:02:53
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0