Sommar och sol

2010-07-02

Vilken underbar dag! Kl är bara halv nio och redan är det varmt ute. Vi ska göra en repris på gårdagen och åka till stranden men denna gång får vi åka till Barnens Badstrand eftersom jag ska till tandläkaren halv 12. Usch, vilken ångest jag har över det redan nu. Kunde knappt sova inatt. Löjligt jag vet men fy....det är bara en undersökning men ändå! Idag planerar vi en hel dag på stranden, äta lunch och mellamål där innan vi åker hem. Jobbar på min bränna till bröllopet få se hur det går, jag har ju en förmåga att inte få någon färg alls på mina ben tråkigt nog.

Nu längtar jag så efter min och Andreas hotell weekend, vi behöver verkligen komma bort nu bara vi två och göra alla saker som vi alltid gjorde innan. Vi ska ta en nostalgitripp och göra de saker som vi gjorde på våra första dater, äta på samma restauranger m.m. Det ska bli så kul. Fredagen skall vi dessutom spendera med ett annat par, då ska vi ta tåget till Liseberg och sedan grilla på kvällen, självklart så kommer det spelas en massa spel :)

Men nu måste jag förbereda lunchen som vi ska ta med oss. Njut av värmen kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0