Havsbad

2010-07-28

Idag har vi varit och badat i Kagebäcken. Det är jätte fint där och vattnet är kanonfint. Dock kryllar det av krabbor men det får vi väl ta :) Vi hade köpt varsinn minisurfbräda till barnen och ni må tro att det lektes friskt med dem. Det tog Wille ca 15 min att få in snittsen och inte ramla av men efter det gick det som ett jehu...

Vi var ensamna på stranden ca 1,5h sedan kom pappa och min farmor ner. Vi fikade och jag och farmor gick ut och doppade oss. Jätte härligt med vattnet men fy vad saltet kliade när vi väl kom upp! Farmor och jag planerade inför Skåne trippen vi ska ta nästa helg, och hon lovade att hon ska lära mig att virka. Såg så söta virknallar idag som jag så gärna vill börja på.

jag har så många bilder att visa er och jag lovar att jag kommer göra det men först måste jag sluta jobba så mycket :) Sitter på jobbet nu och jag har ingen kamera med mig så att jag kan ladda ur bilderna :/ Men snart...lovar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0