Födelsedagskalas och Cirkus!

Då ska jag försöka mig på ett blogg inlägg trots att jag har sprängade huvudvärk och bara vill lägga mig och sova :) så det kommer bli mest bilder...
Vi börjar i torsdags då vi mötte upp familjen Engman för att kolla på Cirkus.





Tim var mäkta imponerad men somnade sedan i mammas knä :)

Födelsedagen började givetvis med paketöppning i sängen :)



I paketen fanns pyssel som vi gjorde fin fina tavlor av :) Och givetvis mängder med McQueen bilar =P





Så kom då äntligen dagen Wille längtat efter, nästan mer än själva födelsedagen, nämnligen barnkalaset!
(men först en ridtur på Dimma, Saga fick rida Bambina)

Självklart var det Blixten tema :)


Alice, Saga & Ludde

Noel fiskar :)

Camilla och Selma stannade kvar en stund extra så vi bestämde oss för att gå ner på lekplatsen så barnen fick springa av sig lite...




Tillsist var det en nöjd men mycket trött kille som satt i soffan...


Tillsist vill jag bara visa detta fina kortet som Wille fick..


Nu måste jag lägga mig och försöka sova mig bättre. God natt allihopa!
Tack mamma för all hjälp idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0