Vattenkoppor

Så vi fick vattenkoppor! Planerat, men nu börjar jag undra vad jag har gett mig in på? Natten var inget rolig alls, Wille somnade som vanligt vid 19.30 men vaknade sedan kl 21 och var vaken till midnatt. Sedan somnade vi äntligen men har vaknat till och från under hela natten, så nu kan jag säga att jag är rätt mör ;)


en trött Wille med potatismjöl i hela ansiktet ( det fungerar bäst för honom, men å vad de är svårt att få på!) Tips motages tacksamt!





Ryggen får jag visa sen, den ser hemskast ut! Men Wille tappade tålamodet med mig =P
IDag kommer min kusin ner från Göteborg med sina barn och man, de ska försöka få vattenkoppor de också :) Ska bli så skönt när det är över sen och vi inte kan få det! Saga? Ja hon har med, 4 st. Få se om det har kommit mer nu under natten för den gottegrisen sover fortfarande. Nu ska jag ut och springa, för om jag inte kommer ut idag så kommer jag inte klara av denna dagen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Lilla gubben då :(

2010-10-10 @ 00:25:02
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0