Nytt igen

Ja, som ni märker blir jag inte riktigt nöjd med designen på bloggen, nu har jag valt en lite diskretare som ska hålla ett tag hade jag tänkt =)
Idag är Wille fortfarande jätte sjuk med 39 i temp som inte vill gå ner, blev ingen VFU för mig idag och blir ingen imorgon heller.

Iallafall så var vi på VC idag och sedan hämtade vi Saga på förskolan. Efter det styrde vi kosan till blomaffären och fyllde på med lite nya fräscha blommor. På vägen hem stannade vi till hos morfar och lånade en spade som jag hade tänkt använda för att skotta balkongen. Det visade sig vara lättare sagt än gjort! Det var jätte tungt och nästan bara is, får nog låta det smälta av sig självt!

Nu börjar det närma sig middagstid och det ser ut som ett ras här inne, ska försöka ta tag i det nu medan barnen leker någorlunda bra tillsammans. Uppdatera lite senare ikväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0