Äntligen ute i god tid!

Igår beställde jag skor och klänning till bröllppet i sommar, Andreas lillebror ska gifta sig. Det känns så skönt att ha kläderna klara redan, jag brukar nämnligen vänta tills samma vecka eller helst dagen innan för att rusa ner på stan och hysteriskt rusa igenom alla butiker. Sen blir jag aldrig nöjd utan får ta ngt som jag egentligen inte vill ha =) Men nu hittade jag en jätte fin korall färgad klänning med matchade pumps till!

Det är meningen att Saga skall vara brudnäbb tillsammans med sin kusin Thilde. Jag är lite nervös för hur detta ska gå eftersom Saga kan vara envis som synden och mycket väl kan vägra att gå in i kyrkan...Men jag hoppas på Thilde, som är Sagas stora idol och att hon ska vilja gå för att Thilde gör det :)

Idag är jag hemma från VFU:n med Wille igen, jag känner hur stressad jag blir av att missa så många praktik dagar...eftersom jag måste ta igen de. Imorgon skall jag iallafall åka dit. Mormorn skall ha barnen från ikväll till imorgon e.m. så att jag inte missar allt för mycket. Sen hoppas vi på att Wille är frisk så han kan gå till förskolan på torsdag. Det verkar nästan så...ingen feber idag! *håller tummarna*
Saga är "veckans barn" på sin avdelning så hon fick ta med sig en leksak och en bok som hon ska berätta om på samlingen idag. Ni må tro hon var en stolt tjej, ska bli roligt att höra hur det gick senare idag.

Nu ska jag och Wille in till staden och handla middagsmat, sedan ska vi förbi möbelaffären, jag fick nämnligen nys om att idag kör de halva priset på reapriset - topp! Det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0