Söndag igen

veckorna bara flyger förbi och jag får nästan lite ångest över vad som ska göras men som inte görs. All litteratur till skolan som ska läsas, bearbetas och helst memoreras.
Idag gjorde vi en gul playdoh deg och barnen degade med den så länge att jag hann med ett 20 minuter pilates pass, duscha och smörja in mig med en go body lotion  - nu känner jag mig mycket piggare.

Ikväll är vi bortbjudna på middag - kalkon. Andreas får köra direkt dit efter jobbet så kör jag och barnen egen bil.
Igår bestämde vi äntligen datum för skidresan. Natten till 3 mars åker vi tillsammans med Engmans till Hemsedal. Å det ska bli så roligt! Ikväll ska jag upp på vinden och prova pjäxor skidor m.m. förhoppningsvis kan jag skrapa fram utrustning till Andreas också, iallafall pjäxor och skidor.
Förhoppningsvis blir detta en årlig tradition och nrästa år kanske ännu fler vill följa med? Hade varit jätte roligt!
Ser så fram emot resan!


lägger in en bild från senaste skidsemestern i Trysil, då bodde vi i
en sådan här mysig stuga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0