Bröllopp

Alla vet väl vid det här laget att jag älskar bröllopp - finns det något vackrare? Vi har haft förmånen att många av våra nära och köra gift sig de sista åren. Jag har gjort scrapbilder av tre par som står oss nära hjärtat...


Andreas storebror Patrik och hans kärlek, sedan många år tillbaka, Karin.
Tyvärr missade jag och barnen detta bröllopp p.g.a magsjuka, det var riktigt sorgligt men Andreas
körde ner och fick vara med och han kom hem riktigt rörd, det är inte ofta han är det ♥


Johanna, en utav mina äldre vänner och hennes gotlänning Gabriel.
Detta bröllopp firades i dagarna 3 ute på Ästad bondgård. Gästerna hade fantastiskt roligt
och brudparet likaså. Ett bröllopp vi inte glömmer i första taget. Nära vänner som vi
ofta hittar på saker med, både hemma och på semestrar.
Nästa tur blirskidsemester i  Hemsedal i mars.


Min allra äldsta och bästa vän som även hon fann kärleken i Skåne och i Benny.
Brölloppet hölls utomhus och var fullt med kärlek, skratt, lekasr och dans.
Jag vågade mig även på ett litet tal, jag var så nervös och hade inte sagt det till någon
förutom toastmastern. Jag svepte snabbt två glas vin innan det var min tur att resa
mig upp ;-) Andreas fann sig väl tillrätta bland alla skåningar och hade innan
kvällen var slut fått en del telefonnummer av killarna.
En kväll som jag mer än gärna skulle uppleva igen!

Vad har då 2010 att bjuda på i bröllopps väg? Ett datum vet vi om och väntar spänt på inbjudan, barnvakt är redan ordnad!

Är det inte underbart med bröllopp? Jag kanske ska tänka om och gifta mig iallafall ;-)


Kommentarer
Postat av: lottis

vad fint du gjort och så fint skrivet om vårt bröllop, känns skönt att det ät över men jag skulle ändå vilja uppleva den dagen igen med Benny för det var den bästa dagen i mitt liv, bilden däremot haha, man ser att jag försöker hålla mig för storgråt..alla känslor bara bubblade inom en när man står där framför alla och ska lova varandra evig trohet, evigt stöd och kärlek i vått & torrt.

Men jag får uppleva stora lyckan igen när ni gifter er, oj vad jag längtar till den dagen för den kommer, har jag bestämt.

Och jag ska hålla ett tal till dig med gumman, du är BÄST!

2010-01-19 @ 21:04:47
Postat av: johanna

ha ha ha sikken bild LINA!!!!

halsbandet e skevt o jag snörper på munnen ha ha ha!!

MEN fint av dig o skriva om vårt bröllop... FASEN va skojj redan har Gabriel friat igen o frågar när vi ska gifta oss nästa gång.. ha ha ha... Får väl bli om 10 år för ohhhh vad jag skulle vilja ha min klänning igen...



KLART du ska gifta dig med mannen i ditt liv... OCH vad kul det ska bli o gå på bröllop!!! :-))



2010-01-19 @ 22:07:17
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: lina

Lägg av nu brudar ( i dubbelbemärkelse) ni är JÄTTEFINA på era kort. Å jag älskar er båda två. Så de så!!

2010-01-20 @ 18:01:56
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0