Gårdagen


Vi mötte upp hela familjen Engman vid Mixen runt 10-tiden på förmiddagen och sedan gick jag och Johanna till barnmarknaden på Påskbergsskolan - barnfria! Det var jätte skönt att gå runt där inne och strosa och jag fyndade en del kläder och ett par Ecco kängor till Saga. Kul grej och nästa gång ska jag och Johanna vara med och sälja tänkte vi. Bra sätt att tjäna en slant på.
Andreas och Gabriel var med barnen på Herberts så när vi var färdiga traskade vi dit. Efter en stund gick Gabriel och Andreas iväg för att handla inför kvällen och vi stannade kvar och åt lunch. Efter 1½ h kom de tillbaka och hade då handlat för över 1500 kr och Andreas hade kört in i Gabriels bil bakifrån. That´s it - nästa gång handlar jag och Johanna. Då hade det blivit mycket billigare på alla sätt ;-)

Vi åkte hem och Andreas åkte till träningen medan jag sjönk ner i soffan och vilade inför kvällen. Kl 16 kom min lillebror (som precis fått sitt körkort, grattis) och hämtade oss.
Tyvärr hade jag inget batteri på min kamera så jag tog dessa fina kollage från Johannas blogg. Hoppas det var ok?



När vår kamerabatteri var laddat fick även vi några bilder från kvällen:

Nu är jag helt slut och ska krypa ner i sängen.
God natt vänner!

ps...en bild på våra stora som äntligen somnade runt midnatt:

Saga och Melwin efter många timmars lek och bus
(även denna bild från Johannas blogg)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart de va OK!!!



Kul o se dina bilder åxå.. Ida e man bra seg...

Fasen vilket höjdarspel Cranium e...

2010-02-07 @ 22:47:52
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0