Tomteparaden

Ja, jag glömde ju lägga in bilderna :/
Just nu sitter jag på jobbet så jag hinner bara lägga in en del så att ni ser hur mysigt vi hade det. Det var en underbar stämning, vi går varje år på tomteparaden, jag tycker att det är en så mysig tradition och det är så roligt att se barnen. De blir så exalterade över alla tomtar, hästar och, självklart, Lucian.


Haha, kanske inte den bästa bilden, det ser ut som om Andreas är den som väntar mest på att se tomtarna ;) Saga däremot är jättesur för att hon inte fick åka skridskor så nu har jag lovat att vi ska åka ner när jag är ledig så att hon får prova :) Lovar att fota så att ni får se!


Här kommer tomteparaden, med all snön som föll var stämingen nästan magisk. Det märks väl inte att jag är ett stooort fan av julen?


Man blir hungrig av att vara ute, Wille slök 2 korvar och Saga 1. Mamman och pappan nöjde sig med lite varm glögg. Men det var efter det att pappan blivit puttad ur kön av en dam 85+, haha, det kan man kalla en riktig "pensionärsjävel" ;-)



Nu är det snart dax för mig att börja arbeta, slutar kl 14 och jag tror att vi kommer köpa en julgran idag. Pssst säg inget till pappan, då blir han tokig. Men jag lyckats ändå smuggla in den tidigare och tidigare för varje år =P

Glöm inte kika på dockskåpsrenoveringen i inlägget nedan ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha ha Wille o Saga ser jätteglada ut på den första bilden, Melwin har åkt skridskor där nere några gånger, men se upp, vissa ungar åker som idioter.... Kraam

2010-12-08 @ 11:22:22
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Bitte

God Jul till er alla:-) hälsa barnen att vi kommer att kräva många kramar när vi kommer ner efter nyår.

kram

2010-12-08 @ 15:05:28
Postat av: Emma.

ja in med granen tidigt. Vi har en tråkig tradition i vår familj (jag och björn) att julen ska in den 23:e :( får försöka bryta den traditionen år.

2010-12-08 @ 22:10:30
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0