6:e december 2010

Jag blir helt galen, försöker att lägga in en ny header men den vill inte visa sig, hur konstigt är inte det? Det är nämnligen inte meningen att det ska vara 3 rosor i headern utan det ska ligga mina egna bilder :) Men men det får väl ta den tid det tar att fixa!

Igår var jag och mamma på Gekås, vi var där redan när de öppnade och det kändes som om vi var ensamma i hela varuhuset! Vic gick direkt till leksakerna och fick plockat på oss alla julklappar - topp! Sedan åkte vi upp till tredje våningen och tog en kaffe innan vi begav oss mot kassan. På vägen hem hämtade vi upp barnen och åt sedan lunch hos mormorn. (hon är helt klart guld värd som alltid finns där för oss ♥).

När klockan blev fyra åkte vi ner till stan och mötte upp pappan och Nisse&Britta för att se på tomteparaden och på när Lucia fick sin krona. Det var fantastisk stämning med all snö, julsånger, glöggdofter, hästar och bjällror. Bilder kommer senare för just nu har jag inte kameran med mig. Det är riktigt mysiga bilder så kika in här lite senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0