4:e advent

God morgon, idag tänder vi det fjärde ljuset, herregud så fort det har gått, känns som om det var igår som vi gjorde iordning staken och väntade på att få tända 1:a ljuset :)

Det är bara jag och Wille som är vakna, Wille ligger brevid mig och mumsar välling, egentligen ska han nog inte ha välling nu för jag har ett svagt minne av att Andreas var uppe tidigt imorse och gav han en flaska. Men han fick bara 100 ml så det får gå för idag.

Igår var vi bjudna till goda vänner för att äta frukost. Jösses, vad mycket gott det fanns! Färska frallor, marmelader, ostar, korv det tog aldrig slut. Jag åt tills jag blev stoppmätt..men gott var det. TACK så mycket ♥ När frukosten var uppäten och vi hade tjötat klart åkte vi ner till staden för att klippa Wille. Men jag hade helt missat att de har stängt på lördagar, så vi styrde kosat mot Coop istället och köpte det sista inför Julafton.
Väl hemma, sjönk vi bara ner i soffan och satte på en film, efter filmen föreberedde jag en Janson till kvällsmaten - ååå det är ju så gott!

När kvällsmaten var uppäten kunde jag inte hålla mig längre, jag var tvungen att ringa Carin, å så jag har saknat att prata med Carin ♥ Men nu är hon hemma och imon ska vi ses hela dagen och fila på det sista på examensarbetet.

Idag är det först träning som står på schemat, sedan pepparkaksbak hemma hos min farmor. Som ni vet bor Andreas föräldrar i Skåne och speciellt nu i juletider så tycker jag att det är jätte tråkigt att de bor så långt bort, för det är så mycket mys kring julen och vi missat hela den biten med dom. Wille sa häromdagen att han ville baka julgodis med farmor med långa håret. Då är det så jobbigt att förklara för han förstår inte riktigt.

Nehe nu kan jag inte sitta här längre, jag hade tänkt duka fram frukost till de andra två sömntutorna.

Kommentarer
Postat av: Emma.

taack :) du får gärna läsa det. ska bara höra med sara först också men jag tror väl inte hon har nått emot det :) så kan jag pimma över det sen :) gud vad jag ser fram emot examen, tänker på det ofta nu :) vi ska ha så kul!

2010-12-22 @ 19:14:53
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0