Ändrat lösenord

jag kände att de gamla lösenordet hade hamnat lite överallt och att jag inte hade riktig kontroll över vilka som läser bloggen :) Den är ju till för släkt och vänner, inte en massa främlingar som vi inte känner.

Ny design igen på bloggen, att jag är rastlös märks även här, eller hur?

Tänkte bjuda på 2 underbara filmklipp med barnen. Enjoy!


Saga rider. Min kära Emma hjälpte mig att leda Saga då jag fick passa Wille som sprang runt som en tok.


Wille sjunger en sång till farmor med det långa håret - varför det blev ja må han leva vet bara Wille :)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack för lösenordet! Va duktig Saga är! Och såklart Wille och hans skönsång oxå...

2010-04-26 @ 20:33:58
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Emma

haha...så söt han är wille!! synd att man inte riktigt hör sagas skratt på klippet, vet precis hur hon känner :) haha, ibland så skrattar man ju så när man travar så man nästan trillar av :)

2010-04-26 @ 22:27:21
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: emma

hej. 3 timmar typ höll jag nog på med nemo så för du över nått som ni tycker verkar bra :)

2010-04-27 @ 16:47:01
Postat av: emma

hej. 3 timmar typ höll jag nog på med nemo så för du över nått som ni tycker verkar bra :)

2010-04-27 @ 16:47:34
Postat av: Linda Nygren

Vad mysigt =)

2010-04-28 @ 08:54:06
URL: http://pinkflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0