En ovanlig syn hemma hos oss...


...är att Gizmo är inne och dessutom i soffan, Gizmo är ingen goskatt, han är helst ute och antal gånger han rivit/bitigt/anfallit barnen närmar sig nu tresiffrigt. Men av ngn anledning gillar han mig. Jag tycker det är mysigt med en katt i soffan men hade gärna sett att han blev lite snällare mot resten av familjen :-)

Jag vet att jag lovade er bilder från Mulletrampet och att ni inte har fått dem än. Ledsen för det, men som det ser ut nu äter jag 14 tabletter/dag för att överhuvudtaget kunna gå på fötterna och de ger biverkningar som illamående och trötthet. Men jag ska inte klaga, detta är ngt som kommer gå över, det finns de som har det mkt värre, och som har en sorg och en smärta som jag inte ens vill försöka förstå, klicka HÄR och sänd några goda tankar till lille Elton! Jag har följt hans kamp länge och håller alla tummar jag har att han ska bli frisk!!!

Nu till... MULLETRAMPET!!!


Kommentarer
Postat av: Bitte

Jag lider med dig och dina fötter, hoppas du blir bättre fort. Stor kram till DIG! och barnen får oxå en.

2009-10-07 @ 09:35:03
Postat av: mamma

underbara bilder på underbara barn :)

2009-10-07 @ 19:17:24
Postat av: mamma

underbara bilder på underbara barn :)

2009-10-07 @ 19:17:56
Postat av: Emma

så jävla söt katt!

2009-10-08 @ 21:24:37
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Emma

åh jaaa, jag skulle gärna fixa Nemo. Tar emot alla hundar jag kan så jag får öva mig inför mitt framtida yrke :) Säg bara till nästa gång det är dags för han att få ett bad så fixar jag det :) Synd att jag inte åkte in till fårhagen idag, funderade på det men kände att det inte hans med. På måndag kl 15 är det bokat mentorsträff :) kram

2009-10-09 @ 16:44:51
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0