Vår modiga kille

Efter jobbet åkte jag till kliniken för att ge Wille vaccinationen, egentligen skulle han inte ha den förän imorgon men de är aldrig omöjliga därborta och va inte det idag heller. Wille var hel cool under hela tiden fastän jag hade sagt att han skulle få en spruta och han har sett Saga få två så han vet vad det betyder och hur mycket storasyster skrek och grät. Men han var kolugn, befallde doktorn att ge han ett stooort plåster. Han satt i mitt knä och sa inte ett ljud när han fick sprutan, fällde inte en tår. Doktorn trodde han hade svimmat för att han var så tyst ;-)

Nu e jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen...lägger mig nog med barnen kl 19 - men jag behöver vila kroppen med känner jag, har inte tagit nått kortison idag så det är rätt illa...

Natt på er (eller go´kväll?)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååh va duktig han är ! Världens bästa <3

2009-11-19 @ 07:51:31
Postat av: lottis

vilken modig liten krabat, tänk om man själv kunde vara så tuff när det gäller sprutor..

när får du provsvaren??

vi kan väl höras i helgen?

kramar

2009-11-19 @ 20:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0