3.3.09 - 4.3.09

Tisdag
Dagen för den hemska gestaltningen...men det gick bra, fick en person att börja gråta och det var verkligen inte meningen :(. Vi fick bra kritik efteråt och även KKO (examinator) fällde några trevliga kommentarer, men så fort GFI (examinator) gått ur rummet, kom det genast en negativ kommentar om att vi valt att dricka vin istället för öl... Lite respekt för GFI där kanske KKO?

Carin, Sofi, Johanna & jag - studiegrupp 9 (ja jag vet men jag bjuder på den ;))

Onsdag
Jag är ledig idag, känns jätte konstigt! Nästan lite förvirrande, jag tror att det är helg :)
Dagen började vi med att cykla till Sagas gamla dagis där vi lämnade lite böcker som barnen har vuxit ur, mestadels GoBoken, barnen hade jätte roligt och vi var tillsammans med S gamla ansvarsfröken och hade jätte trevligt. De ville inte alls följa med hem, jag fick locka med att vi skulle åka till en lekplats så gick det fint.


Det slog mig när jag bäddade rent innan att det är sista gången jag bäddar rent i denna lägenheten....


Kommentarer
Postat av: Emma

oj, så dramatiskt den sista meningen blev, väldigt sorglig. men ändå bra ju :) Ni får säga till om behöver bärhjälp när ni ska flytta, jag hjälper er mer än gärna, eller kanske barn vakt så att ni kan bära ifred ;)Kommer du på seminariumet imon? kramar

2009-03-04 @ 19:38:26
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Emma

ne, jag har inte fått in några poäng på denna kursen :/ antar att inte du heller har det eftersom du frågade. Det brukar väl alltid ta tid tycker ja. Ja det vore ju jätte kul om vi kunde kolla på lägenheten nån dag, om vi hinner. Jag har bara en halvtimmesrast och den halvtimmen brukar alltid gå så väldans fort. Annars kan vi ju se om vi slutar samtidigt nån dag så kan ju åka dit efter. Jag hjälper er gärna att flytta. Det var så länge sen jag hittad på nått känns det som så det vore bara roligt att komma hemifrån lite granna :) Då får vi se om vi ses imon, jag hoppas det :) Du är en riktigt kämpe Annalina, glöm inte det. du som jobbar och pluggar och har familj. Beundrar dig att du orkar med! kramar

2009-03-04 @ 21:52:03
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Emma

jag vet inte om jag skulle kalla pump roligt, fast det kanske beror på att jag inte alls hängde med :) Men det är ju bra för kroppen iallafall! Vad ska du köra för nått på friskis och svettis? pass eller gym? kramen

2009-03-06 @ 09:35:49
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0