14.3.09

Grattis pappa på födelsedagen! Men det blev inget besök hos morfar idag för han skulle bort. Istället har vi vart nere i Mamma & Dennis nya längenhet och kikat, jätte fint. Ligger väldigt nära havet, mamma höll dock på att bränna ner hela stället, jag skojar inte det slog riktiga lågor, men nu i efterhand är det otroligt komiskt. VI hade vart och handlat mat på korv mojjen och fick det serverat på papperstallrikar, mamma ställer en sådan på spisplattan som var på så det sa bara poff så brann det. Tur att det gick bra iallafall.

Imorgon åker jag och barnen till Ystad över dagen, A är sjuk så han ska få vara lite ensam, jag har inget emot att köra och barnen älskar ju att få åka till farmor & farfar, de va inga problem med att få S att sova ikväll eftersom jag sa att vi skulle åka till Skåne imorgon bitti, räknar med att köra vid 07 så äter vi frukost där nere sen :)

Veckan har vart super, från att vara skeptisk till min praktikplats till att gilla den, att de kan arbeta så och få det att fungera tycker jag är fantastiskt! Men mer om det sedan.

Det har ju snöat en hel del här så jag lämnar er med lite bilder från när pappan och barnen lekte i snön medan mamma jobbade :)


Det byggs en snögubbe

alla hjälper till

TADA!!

Nu ska jag se vart A har tagit vägen, han skulle bara hämta bilen från parkeringen och det kan ju inte ta 20 minuter månne?

Kommentarer
Postat av: johanna

Heeeeeej..

Ja vet ju att ni kommer ha fullt upp med flytt nu osv.. Men jag tänkte ändå fråga om ni vill fly flyttkaoset nån dag o åka till Sannarpsbadet i Halmstad..

Gå in på www.sannarpsbadet.se o kolla, verkar jättefint o kul..

Vi kan väl höras om det allafall.. Så kan vi kanske planera nåt, de e på tiden nu tycker jag..

kram kram

2009-03-15 @ 08:16:24
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: johanna

Nu vet ja ju inte om mitt inlägg kommit fram... Ohhh krångel krångel..

Allafall var det om sannarpsbadet, om ni hade lust att fly flyttkaoset nån dag o dra dit, kolla hemsidan www.sannarpsbadet.se det verkar fint o kul.. Vi kan väl höras o kanske planera nåt dee ju på tiden nu, tycker allafall jag..

kram kram

2009-03-15 @ 08:18:52
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej Lina :)

Hur är det? Visste inget annat sätt att få tag i dig än här.. tänkte kolla när du skulle hålla ditt ljusparty? :) är väldigt intresserad om av att komma :)



/Tina.

2009-03-16 @ 21:27:31
URL: http://atina.blogg.se/
Postat av: mamma

underbar snögubbe

2009-03-17 @ 14:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0