Packat å klart, 7½h kvar att jobba...

Nu var första koppen kaffe uppdrucken och jag har 7,5 timme kvar att jobba. Efter jobbet skall jag köra och tanka bilen och sedan hem och hämta familjen så styr vi kosan mot Skåneland. Vi ska åker ner över dagen, eller jag och A åker ner över dagen, meningen är att S och W skall stanna hos farmor och farfar tills på onsdag när jag och A åker ner igen, sedan åker vi alla hem på torsdag förmiddag. Jag tycker att det är jätte jobbigt att lämna de små, om jag känner mig själv rätt så kommer jag gråta hela vägen hem på måndag, men ni må tro att S är stolt över att de ska vara ensamna hos "farmor med de långa håret". När A påpekade att han kanske får stanna nere med dem så protesterade hon högt, vi ska bara köra ner henne och Wille, sen ska vi åka hem igen...

Idag åkte vi med A in till stan och medan han fortsatte till jobbet gick vi och åt en lunch på Torggrillen och sedan vidare till H&M där barnen fick varsinna solhattar, W ett par badbyxor och jag en bikini. Sedan fortsatte vi ner till Damernas nakenbad och mötte upp Lina. Jag doppade mig två gånger i det kalla vattnet och W en gång. Det var första gången jag var på Damernas sedan barnen kom och guud vad jag saknar det. Atmosfären, alla vänner, ja allt...att alla e nakna stör inte mig nått, det är upp till var och en, jag har iallafall bikinibyxorna PÅ. W däremot var mer fascinerad, tittade gärna på alla gamla nakna tanter runt om kring en stund men sedan försvann det intresset.

När vi kom hem gjorde vi hemlagade köttbullar med dragonstuvade makaroner och efter en dusch tillsammans (då saknar man badkar) somnade vi som stockar alla tre runt kl 19. Jag gick upp igen kl 21 och hann titta på två avsnitt av Desperate Housewifes innan det var dax att åka till jobbet. Jag och A möttes bara i dörren och han hade köpt precis en sådan tvättkorg som jag ville ha med matchande korg till. Tänk att han faktiskt lyssnar på vad jag säger, det verkar aldrig så, men så gör han sådana här saker, min underbara sambo. En annan sak som jag kom på nu när jag skrev detta är när jag hämtade pappa och gisela på midsommarafton, då berättade de vilken bra kille de tycker A är, vad skulle jag säga? Jag vet, jag vet ;)


Wille leker tittut med sin nya solhatt


Saga är påväg från havet, hon har "badat med Lina"


Lina bjöd på jordgubbar


å gott va de...



Nu ska jag se om det finns något mer bra på TV, kanske bloggar jag mer i natt, det beor på formen, kanske är så trött att ögonen går i kors :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggingen i bakgrunden av bilden på Saga går inte av för hackor , hahahaha !

Va såååå mysigt att ni kom dit.. Får vi göra om SNART ! Love u all three <3

2009-06-29 @ 19:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0