Kvavt

är det på jobbet inatt, då har jag ändå öppnat fönstret och balkongen. . .

Igår hade jag och mamma bestämt att vi skulle till fun city, men himlen öppnade sig så vi åkte till staden istället. Vi åt lite lunch på torggrillen och barnen fick nya målarböcker och pennor. När jag kom hem så var det jätte fint väder så jag och barnen bestämde oss för att cykla bort till fun city iallafall. Det gick jätte bra! Det var inget bråk och barnen var super snälla hela tiden,  de hoppade studsmatta, red på åsnor, åkte karusell och vi avslutade med att bada i poolerna. Och efter många års försök har Fun City äntligen lyckats, de var minst 29 grader i vattnet, underbart! Men jag undrar varför de inte städar poolerna bättre? 
Vi hade iallafall en super dag och cyklade hem runt 19 på kvällen, det tog ca 10 min att cykla dit lite längre att cykla hem men då var det mest uppför :)

Saga hoppar, senare hoppade även Wille men det fick jag tyvärr ingen bild på, roligt hade de iallafall :)

sötaste sonen i bollhavet...

Kommentarer
Postat av: emma

Ludde var en fin hund han. Men han hade tyvärr inte fått någon uppfostran och inte livt ett liv som jag vill att en hund ska göra, så när vi tog över honom när han var 8 år och vi hade Alice och wilma så började det spåra ur mer om mer och till slut så fick vi ta ett beslut, tyvärr! torsdag den 23 funkar bra för mig med. :) ska vi boka? vad härligt att ni har så nära avstånd till Fun city, kan ni ju åka dit ofta :) kramar

2009-07-15 @ 14:37:18
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: johanna

ska bli kul o ses senare... hoppas kvällen blir fin.. jobbat mina 2 första nätter nu? Gött när de e över... kram

2009-07-17 @ 10:32:10
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: emma

17.30 är det ju då! hinner du tills dess tror du? Kram

2009-07-17 @ 12:20:34
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0