Jobbar 36 utav helgens 48 timmar

Ja så kan det bli ibland och eftersom det bara är en helg så gör det mig ingenting. Jag började iallafall dagen med ett 7-19 pass på Ängsätra, tiden bara flög iväg och jag arbetade med de bästa arbetskamraterna, Maria gav mig en himelsk nackmassage så jag sov som en sten på rasten, bra med utbildade massörer som arbetskamrater. Nu sitter jag och gör min första ensam natt på Johannas grav-vik, det går bra än så länge. När jag sedan kommer hem imorgon och kryper ner i sängen runt kl 08 så kommer jag sova som en stock till kl 12, då ringer klockan för lite qualitytime med familjen för att sedan åka till Ängsätra för ett 14-21 pass... *utlandsresa,utlandsresa,utlandsresa* (mentalpepping...)

Så vad har då hänt sedan barnen fick sina nya cyklar?
I torsdags kom Sofi och Carin och hämtade mig och vi åkte ut till Johanna som bodde fantastiskt vackert på en gård med massa hästar, hundar och katter. Vi bjöds på smarrig choklad/jordgubbstårta och tiden bara flög fram, som alltid när vi träffas. Till Saga och Willes stora nöje fanns det även en studsmatta att hoppa på.

Johanna, Sofi & Carin. Isak, Saga & Wille
Mina fantastiska vänner - å lika fantastiska barn förstås :) Kommer verkligen sakna dig till hösten Sofi!

Gårdagen flöt förbi utan några större händelser att tala om, Mimmi var här och höll oss sällskap under dagen. Jag fyndade en saftkastrull på Bikupan för 20:-, så glad jag blev nu ska här saftas :) 

Jag vill passa på och gratulera Andys lillebror och hans flickvän Maria till förlovningen - Grattis!
Nu ska jag passa på och äta lite paj, försöker att pilla i mig ngt under natten iallafall så det inte bara blir 11 timmar med koffein :)

Få se om jag bloggar mer inatt eller om det finns något fängslande på TVn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0