Sexuell identitet och homofobi

tycker att jag inte gör något annat denna kursen, jag ska skriva 5 disskusionsfrågor till seminariet om sexuell identitet och homofobi på tisdag samt vara färdig med SST 2, den var riktigt tung, böcker på engelska är alltid tyngre än de svenska, även om jag tycker att jag kan engelska. Nåväl nu sover barnen efter en eftermiddag/kväll med bus och bråk. Vi gick till Håstenshallen och två gånger fick jag brotta ner Nemo för att visa att jag bestämmer, akta dig Nemo säger jag bara så det inte går som för din vän Akilles *snipp, snipp*

Tanten som var här och kollade på lägenheten hade nog inte alla paddlarna i vattnet, milt sagt, noll koll plus att hon tyckte att hon kunde ju flytta in redan 1 april för hyran skulle ju vi betala och de var ju synd om här skulle stå tomt. Jo tjena damen, du får gärna flytta in 1 april men då får du betala hyran med. Hennes absolut största problem var var hon skulle kunna förvara läsk backar utan att de frös, ja jag säger då de. Men hon var söt mitt i allt det snurriga så det var trevligt iallafall.

Barnen fick lördags godis idag och de är alltid lika uppskattat (vi har tagit tandläkarens ord på allvar och de får inge annat godis än choklad), jag delade lika (mycket viktigt det ska räknas, två till S två till W) i två skålar och bänkade dem framför den nyaste Ariel filmen som vi inhandlade på Gekås i torsdags.

En talande bild på mina älsklingar :)

Nu pluggdax - jag säger bara: NESSUM DORMA!

Kommentarer
Postat av: jenny

så söta:)

2009-02-01 @ 10:10:58
URL: http://j3nnyk.blogg.se/
Postat av: johanna

ha ha cool bild dom ser ju ut som tvillingar här ju..

2009-02-01 @ 13:03:35
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: lottis

hahaha Akilles hälsar till Nemo att han nog ska ligga lite lågt...

2009-02-02 @ 08:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0