Dag med blandade inslag

På morgonen idag var det en flicka som blev så ledsen när pappa lämnade henne, jobbigt, jag öppnar alla avdelningar idag och hon var inte från min avdelning och kände inte mig så bra. Men så fort pappa gått så kröp hon upp i mitt knä och vi läste en bok, men jag vet hur jobbigt det är att lämna barnen när de är så ledsna.
Idag var det sångsamling och jag älskar det :) Sjunger hellre än bra :)

När jag kom hem gick jag till mamma för att hämta barnen, A hade vart ute en sväng med Nemo, de stod och diskade och hade ingen lust alls att följa med hem. De fick bada hos mamma med sen gick vi hem och öppnade posten, adressändringslapparna hade kommit så nu ska de skickas, även en bok till barnen hade kommit boken om en liten kanin som bara kan säga BAJSKORV, den var faktiskt riktigt rolig :)

På kvällen blev det tacos och Niclas och Maria tittade förbi på vägen till Göteborg, 06an skulle visa alla sina My Little Ponys för Maria :) Började så smått att rensa barnens rum, två lådor - slänga/skänka och "förrådet". Nu ska jag fortsätta plugga och vi måste bestämma oss för om vi vill ha Canal Digital, Com Hem eller Viasat.... inga lätta val. Varför ska det vara så svårt att få 3an och 5an?! 

Imorgon är det mer rens och släng, allt som ska kastas ska ut på förgården så får det stå tills tisdag då jag ska kasta det, sedan är det barnkalas för goaste Melwin. 
På söndag måste vi träffa min allra bästaste vän tillika Willes gudmor Lina, jag har bil så vi kan hämta och lämna dig gumman? Eller en promenad till en lekplats om vädret tillåter?

Maria och Niklas, vill Ni ha den blåa servisen? Skriv i kommentarerna vilket, annars kastas även den på tisdag! Hoppas ni får trevligt i Götet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0