Oj oj

Det är verkligen mycket nu och jag inser mer och mer (ja jag vet att jag tjatar om det) men vilken fördel vi hade när A var pappaledig...Idag fick S stora utbrottet på morgonen när pappa borstade hennes tänder, huxflux fick hon för sig att det var jag som skulle göra det, men eftersom man inte alltid kan få sin vilja igenom så sa pappan nej. Vilket resulterade i konstant bråk tills dess att vi satte oss i bilen. Helt slut och genomsvett kom vi iallafall fram till förskolan i tid. S fick följa med in och lämna W som inte brydde sig märkvärt om mig, utan när jag fått hejdå pussen och kramen rusade han in för att leka med båten...

När barnen var lämnade åkte jag till Friskvågen och tränade 30 min Core, jag tycker det är så förbenat tråkigt att träna men mår så mycket bättre efteråt, nu när Lina skall börja träna med kan jag spinna på allvar :-)
Efter träningen gick jag till skolan och lärarförbundet och fick gratis grejjor - gratis är alltid bra - en kalender, en ryggsäck, två böcker och en penna - perfekt!

När jag skulle hämta W var det som vanligt bråk för att han inte ville gå ifrån avdelningen. S hittade vi i skogen tillsammans med sin fröken, de var ute på promenad och hade sett en varg som ylade. S ville så gärna visa W så de två gick in i skogen, vilket slutade med att W kom storgråtandes ut och sa: "Läskigt, vargar!"

Väl hemma städade vi och lagade lunch, Mimmi och Dennis kom vid 17 och tog med barnen till staden så jag fick sovit en stund, vilka änglar de är :-) De kom tillbaka runt 19 och då var det dax för sängen, mamma bara lägger W, säger till honom att nu ska han sova och går sedan ut därifrån så somnar han själv. Med oss skriker han som en stucken gris om vi inte ligger jämte honom tills han somnar, frustrerande. Men nu är det slut med det - hoppas jag...

Imorgon blir det skola och sedan skall jag sova, jag sover ingenting på morgonen utan går hellre och lägger mig vid 3 eller 4 tiden på eftermiddagen och sover fram tills jag ska åka, det funkar bäst för mig.

Nu ska jag titta TV och plugga lite och givetvis spela FARMVILLE, vilket fantastiskt tidsfördriv!!

Kommentarer
Postat av: camilla

haha! snyggaste gubben ever!

puss och kram

2009-09-01 @ 07:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0