25.4.9

Igår kväll var jag ute tillsammans med Moa och Lina, barnen sov borta för första gången och det hade gått jätte bra, känns skönt att det gick så bra. Jag hade jätte roligt ute, jag häämtade upp Moa och vi åkte till Rebecca och åt en jätte god ceasarsallad med kyckling och pistagenötter. Även Karin, Mia och Jessica slöt upp, det var riktigt trevligt. Runt 21 tog jag och Moa en taxi till Lina där jag sjöng singstar för första gången - jag älskar det - så nu kommer jag att köpa det !

Vid 23 gick vi ner till stan och tig en cider på Cheers and Beers - where everybody knows your name - problemet var bara att ingen visste våra namn och vi var ungefär 5 år äldre än alla där inne. Så efter att ha blivit nersprutad med skumpa av en 20 åring kille som firade att han kommit ut från häktet, gick vi till Harrys/Padees där vi iof var tio år yngre än alla andra men det är bättre det. Som avslutning på kvällen blev det självklart en rulle på Campino.

Jag sov hos Lina, vi bäddade ner oss i hennes stora säng runt halv tre, men kl fyra var jag tvungen att gå upp å lägga mig i soffan, det var som att sova på ett betongblock. Men soffan var såå skön, jag vaknade av att A ringde och väckte mig, så jag gick upp och tappade upp ett bad - fantastiskt underbart. Tack Lina! (även om du sov ;P)

A kom och hämtade mig och vi åkte hem, jag hämtade kameran och sen kom mamma och hämtade mig och så åkte vi vidare till stan. Idag var Fun City på torget och Wille åkte karusell och red på en häst för första gången :) Saga red först på en ånsa och sedan på en liten häst :) Lycklig var hon... Nu har det blivit så mycket text att jag istället lägger upp lite bilder..



När jag stod bland alla karuseller fick jag ett MMS ifrån Louise och här är han...


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad roligt att läsa din blogg, du är så bra på att skriva! haha, måste vart en härligt kväll för han som kommit ut ur häktet! :D

2009-04-26 @ 10:37:54
URL: http://aliceochwilma.blogg.se/
Postat av: Lina

Betongblock var väl en överdrift ? Jag sover bra iaf :P Men tack för en kul kväll :)

Du glömde skriva att killen från häktet blev utslängd från krogen efter 5 min.. hahahaha !

O varsågod för badet, du får bada här när du vill :)

2009-04-27 @ 07:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0