Hur hände detta?

Igår trodde jag att nästa vecka skulle bli en lugn vecka, bara planera inför W fördelsedagskalas med släkten och träffa J&G. Men idag när jag kollade kalendern ser jag att jag jobbar måndag, onsdag och söndag kväll. A jobbar extra på tisdag för att jag är ledig. W fyller på torsdagen och på fredag är det kräftskiva *pust*

Sen är det andra saker som måste göras; Ettårskontroll på BVC, beställa och hämta smörgåstårta och vanlig tårta och skicka in grattis annons till W i tidningen.
JO just det...W har blivit kallad till tandläkaren, han börjar bli stor vår son..Jag var helt övertygad om att det måste vara fel, men sen så kom jag på att han har faktiskt 4 tänder...

Om en stund när W vknat ska vi promenera med Carro & Bella till Graden Center och köpa en ny kruka eftersom den jag har i köksfönstret helt sonika sprack en morgon. Jag ska även införskaffa 5 svarta hinkar så jag kan få ordning på min källsortering, nu funderar jag bara på var jag ska ha den? Hmm...ingen stans där A har ont utav den iallafall...hihi...
Sedan blir det att träffa mamma och Dennis (hennes kille) för att hämta de nya prylarna, kl 17 kommer Louise hit på lite fika och struntprat.


Saga gungar på lejonet, kan inte smälta att hon blivit så stor, jag ville hjälpa henne upp men hon klarade det själv galant!

Jag fick skrivit färdigt min NOsaga igår, när den är inlämnad och godkänd skall jag lägga ut den här. Den blev faktiskt riktigt bra, jag tror jag har förklarat ekologi på en nivå som 6åringar kan förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0