Helt slut

är jag efter alla dagens bestyr.
i Förmiddags kom mormor och passade barnen en liten stund medan jag grejjade lite på stan. Betalade W födelsedagsannons (så kolla VP imorgon), lämnade böcker på biblioteket, fyndade barnmat på Ö&B för 5kr burken samt en lamineringsmaskin + papper. Sedan mötte jag upp mamma på lekplatsen och gungade tillsammans med barnen. När det var dax att gå hem ville S följa med mormor hem så det blev bara jag och W som gick hem och väntade på Emma och hennes två hundar. W somnade som en stock och jag och Emma satte oss och pillade med skolarbete och vi laminerade så apparaten glödde ;-)

Runt 3 var vi färdiga och Emma åkte hem, jag fixade klart den sista tvätten, städade förgården, ordnade källsorteringen och lagade mat. Efter maten var det bad dax och medan barnen var i badet städade jag badrummet.

Ingen av barnen ville sova när det väl var dax och det tog nästan en timme innan alla sov gott.
Svärmor ringde idag och sa att de kom på torsdag tillsammans med Niclas och Maria, jätte roligt. Vi trodde inte de skulle kunna komma eftersom det är en vardag så det var en rolig överraskning. S kommer att bli så glad.


hittade en gammal härlig bild på S. Här är hon 18 månader, vår prinsessa

Kommentarer
Postat av: Lina

Du låter som en riktigt hemmafru,jag diska, städa, natta ungarna. Vad jag inte riktigt förstår är hur du jobbar o pluggar plus är "hemmafru" ? You´re my idol ! puss

2008-09-17 @ 09:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0