Vilken tur jag har

Johanna, min gamla chef, ringde och frågade om jag ville börja jobba lite nätter? Wohoo..in med lite kulor..hehe...

Nu är tvätten iallafall ren, strykt och vikt, jag tog faktiskt kort på det så Ni skulle se hur mkt tvätt det var, inte klokt att det kan bli så mkt på 8 dagar i en familj om 4...

5 påsar och en tvätt korg...

Jag har lovat Saga att lägga ut bilder på henne och det som hon själv har sått, för hon vet att farmor läser och hon vill visa henne så här kommer de...



Den stora lååånga är en avokadokärna som vi planterade för några månader sedan, de tar lång tid för den att växa upp och vi hoppas att det kommer lite mer blad nedanför med så det inte bara är på toppen...hihi...annars får vi stjälka om den.
De små gröna som sticker upp runt avocadokärnan är paprika frö, i den andra krukan är det pumpa fröna från vår halloween pumpa som växer så det knakar, vi fick plantera om dem idag för att de krävde en ny större kruka...




Nee..nu e de sanningens ögonblick på kanal 5 och jag bara älskar det programmet så jag känner att jag inte kan koncentrera mig på bloggandet. Åter till TVn och packandet...

Kommentarer
Postat av: johanna

va bra med lite natt-timmar, kan ju inte bli bättre... jag ska åxå ta tag i mitt sökande, och hoppas på det bästa...

egentligen vill man ju bara vara hemma md barnen och om vi ska till Grekland kan jag inte ta något seriös jobb ju, vill helst bli timvikarie bara. Så nu har vi sagt att så fort vi vet om det blir grekland i mars så tar vi ut melwin från dagis.

ha de så bra i skåne, lova att du bloggar lite därifrån.. ha ha

hälsa familjen så måste vi ses snart igen.. föresten, vill ni med o bowla på lördag?? eller jobbar andreas

kraam

2008-11-10 @ 11:02:36
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0