klagomål

har inkommit till min blogg...jag lägger upp på tok för lite bilder! Så nu kommer en hel drös...håll tillgodo!

Pappan och barnen i Åkulla bokskogar tidigare idag;

  


Senare på dagen när mamma kommit hem åkte vi till biblioteket för att lämna tillbaka böcker och passade då på att läsa några med så klart, så här såg de ut då;

  

Igår fick vi köpa en ny dammsugare eftersom den gamla small häromdagen och vi kan inte leva utan dammsugare och så här roligt kan man ha med lådan den kom i (1000spänn för en dammsugare!!! HUTLÖST)

  

...LINSLUSARNA...

Jag avslutar med en bild på ett spår som jag och "mina" skolbarn hittade i sandlådan, det var säkert 100-200 tassar överallt, vi kom inte fram till vad det var för spår, men vi fick ner det till två alternativ...Varg eller schäfer?
Vad tror Ni?



ps...idag verkar vara dagen som oturen vänt, dagen har för med sig inte bara en utan fyra underbara överraskningar från totalt okända människor. Jag är så glad och kommer bergis inte somna ikväll, men mer om det imorgon...

Kommentarer
Postat av: johanna

Ohh, William ser stor ut på nåt vis... ha ha ha gulligt, det babyaktiga e liksom borta..

Noel ska snaggas till våren det gjorde vi på Melwin o då blev håret riktigt tjockt. kanske föör..

Ja ja vi ses imorrn, och du, vi kan inte komma den 12:e, vi ska till Svenljunga då..

Men de finns ju fler turer..

Ha de gott, kraam

2008-11-21 @ 08:34:16
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/
Postat av: emma

fick ni lägenhenheten???

2008-11-22 @ 12:20:03
Postat av: Anonym

tack för de fina bilderna på barnen. Krama dem från oss.//Bitte

2008-11-22 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0