återfall...

Vi hade iallafall en frisk dag, igår, vi had det hur mysigt som helst, badad i poolen på förgården och tog en lång promenad tillsammans med Caroline & Issabelle, sedan kom de över och S och Bella badade i poolen och åkte rutchkanan ner i poolen så det skvätte vatten på alla. Jag njöt verkligen av att det var över och att vi skulle kunna åka till Ystad till A´s brors bröllopp. Så kräktes S i natt igen och sedan en gång till vid frukost, hennes mage är helt ur fas och jag tycker så synd om henne, när ska det ta slut egentligen?
Så tyvärr så blir det ingen trevlig kväll med J & G ikväll, hade verkligen behövt det, en ordentlig skrattfest. Kom på en sak igår kväll när jag skulle sova...när vi träffades sist och spelade CRANIUM så fick jag uppgiften att skulptrera "internet" i lera och eftersom jag och G var i samma lag så var det han som skulle gissa vad jag gjorde. Jag tyckte jag var råsmart och skrev i lera WWW. kan det bli mer uppenbart? Uppenbarligen så kunde det bli det, då G´s svar var "e de bröst?" sen snöade han helt in på bröstspåret och vi vann inte det kortet.... vad kan man göra annat än asgarva? Jag kan LOVA att om jag och J hade vart i samma lag så hade hon sagt internet med en gång, men det manliga könet är lite mer enkelspårigt =)

Nåja, nu ska jag plocka in tvätten och vika vika vika...A är ute tillsammans med W en liten stund sen när de kommer tillbaka så ska jag nog ta en promenad, sedan måste jag ringa till A´s bror och säga att vi inte kan komma på deras bröllopp, förhoppningsvis så kör A ner ändå, man gifter ju sig bara en gång..dessutom så skulle vi filma och det känns så tråkigt att inte få gå. Men vi ska se hur det utvecklas under dagen och vad de tycker om saken. A´s lillebror sa att "det är väl bara att bita ihop?" (han har inga barn men det kanske märks?) Inte så lätt att säga till en tvååring och en 9 månders bebis att "nu får ni inte spy eller skita för nu är vi i kyrkan förstår ni", barn struntar i sådana bagateller. Sedan är det inte så roligt att veta att man smittat ner ett helt bröllopps sällskap om nu så skulle vara fallet, jag tror inte att Patrik och Karin uppskattar att ligga sjuka på deras bröllopps natt. Men ja...vi får se vad som händer, JAG tror inte att vi smittar men är det värt risken att chansa??
så här roligt hade vi när vi trodde skiten var över....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0