Let it snow!

Inatt kom det mer snö - härligt! Jag vaknade utan en man i sängen men en varm och go son som låg tätt tätt intill. Andreas hade gått upp tidigt för att träna och hade skottat fram bilarna. Visst är det härligt med snö? Den och kylan får gärna vara kvar hela februari och mars med för den delen. Det är så mycket ljusare och lättare på något sätt, än regn och rusk. 
 
Igår hade Saga gymnastik och jag passade på att träna under tiden. Jo Saga har gymnastik en gång i veckan och de tränar i 1,5 timme per gång. Föräldrar är inte lov att vara med och titta, men igår så slutade min träning så pass tidigt att jag var där redan 30 minuter innan det slutade, jag ställde mig i förrådet och kikade fram, väldigt noga för att inte Saga (eller ledarna ;-) skulle se mig. Hon är så lång Saga och smal... ryggkotorna syns när hon gör kullerbyttor! Och så är hon bara ben och armar, hon har fått min kropp helt enkelt, så såg jag med ut när jag var liten, låååånga ben och långa armar. Fortfarande såhär i 30års åldern kan jag ibland förbanna mina långa ben, speciellt i yogan!
 
 
De fick i uppgift att ställa sig längst ---- kortast. Och som ni ser är Saga näst längst...hon kommer säkert vara en av de längsta tjejerna. Men det finns många fördelar med att vara lång också och vi är ju inte överdrivet långa varken jag eller Andreas. 
 
Nu börjar klockan närma sig 21 och barnen sover sedan en timme tillbaka. Kl 21 är också den tid på kvällen när min kropp börjar säga ifrån att jag ska sova, herregud, jag är en som gammal tant. 32 år och lägger mig en timme efter mina barn på 6 & 7 år :-P Men jag gillar att sova, man skulle kunna säga att det är en utav mina hobbies ;-) Hoppas ni andra får en trevlig kväll, jag ska försöka hålla mig vaken tills mannen kommer hem iallafall.
 
Kram Annalina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0