Det går i ett

Idag har det verkligen rullat på i ett. Jag vaknade i morse dyngförkyld men valde att åka till jobbet ändå, detta dåliga samvete för att man stannar hemma, ibland så stjälper det mer än hjälper, men det är lätt att vara efterklok. Jag slutade kvart i fyra och då var det bara att kasta sig i bilen och köra och hämta Saga hos Lovisa (hon följde med Lovisa hem efter skolan) sedan snabbt som tusan till skolan och hämta Wille för att åka vidare till simskolan. Under hela tiden frös jag så jag skakade, men vad gör man inte för sina barn? Bara att bita ihop och le!
 
 
Så jag satt på läktaren och ömsom svettades och ömsom frös. Som tur var så träffade jag ganska många bekanta som jag kunde prata och fördriva tiden med. I Willes grupp går en pojke som jag hade på förskolan för ett år sedan och när han såg mig blev han så glad, han riktigt sken upp i hela ansiiktet och det var så kul att se! Jag tyckte väldigt bra om denna pojke med ;-) 
 
Nu ligger vi i soffan och tittar på 112 på liv och död. Det kommer inte bli mycket mer gjort idag, jag skall sova bort denna förkylning som helt objudet har intagit min kropp. Hoppas verkligen att barnen inte blilr smittade.
 
Kram Annalina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0