She socialbloggare R.E.D.D tampons

Som ni alla vet vid detta laget är bloggar jag för She Social. Härom veckan dök det ner världens VIPutskick i brevlådan! 
Huvudsponsorn är Pronaxen ett överlägset läkemedel när det gäller mensvärk iallafall för mig! Till detta fick jag allt ni ser ovan, ,sjalen älskar jag och den har snabbt blivit en favorit. Hårinpackningen kommer från MARIA NILA och jag använder bara hennes produkter till mitt hår så det blev verkligen hur bra som helst! Mascara fick vi med och ett par supersköna Boxers från Bread and Boxers och självklart gratis tamponger!
Detta paket gjorde mig som ett barn på julafton, vem tycker inte om att  bli överraskad? Fantastisk tusen tusen tack!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0