Veckoblogg?

Ja det velat som om det endast är på söndagar som jag har tid att blogga nu för tiden ;-)
Veckan har gått fort som vanligt, o torsdags var vi lediga, eller lediga och lediga det var Gårdstäd och trots spöregn så var det många som kom ut och hjälpte till. Vi skulle ha ner den gamla gungställningen och upp med den nya. Klockan tio började vi och klockan sex var det klart!
En eloge till alla fina grannar som kom ut och hjälpte till. Helt otroligt vilket engagemang. Till lunch grillade vi korv till barnen och makrill till oss andra (även om många vuxna ratade makrillen).


En mysig dag på liegatan. Den nya gungställningen blev en succé.

Igår var jag ute i Äventyrsskogen på min sista utbildningsdag och nu får jag kalla mig Äventyrspedagog. Det var lika roligt som vanligt men tröttsamt, solen sken och myggen kom fram men det var lika skönt ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0