Gokväll på er

som vanligt har jag svårt att sova när A är borta, han kommer strax hem så då kan jag förhoppningsvis sova. Annars har jag minsann inga problem att somna halv nio minsann ;-)

Idag efter jobbet hämtade jag barnen och åkte iväg och tränade. Det är toppen med ett gym där barnen får vara med.



En timmes styrka blev det och sedan hem för att fortsätta med revisionsberättelsen för samfälligheten, det är mkt men jag tycker det är kul. Ekonomin ser jättebra ut och det ska bli kul att berätta på årsmötet. Barnen dök ner i soffan och kollade Ninjago medan jag lagade mat. Ingen av barnen åt den goda fisken (har jag nämnt hur tacksamt det är att laga mat i detta huset? Nåja nu tar vi natten ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0