9 februari - sjukstuga

Barnen har åkt på världens förkylning, hög feber, hosta och täppt näsa. De var hemma från förskola/skola igår och kommer så bli både måndag och tisdag.

Gårdagen spenderade de hos mormor eftersom pappan och jag jobbade. Det var två ynkliga barn jag hämtade kl 17 och Wille gick direkt och la sig i vår säng när vi kom hem sedan sov han från 17,30-07. Saga låg i soffan och kollade gladiatorerna medan jag och Sofia satt i köket och pratade.

Idag blir det en dag i städandets tecken. Jag kan tycka det är ganska avkopplande att städa och tvätta iallafall när man inte kan göra någonting annat utan är låst till hemmet. Lite saker ska ut på tradera och andra ska skänkas till uff, paket skall postas, portfoiloarbetet skall bli klart och Liens pärmar skall färdigställas inför årsstämman. Vi hoppas få besök av mormorn så jag kanske kan ta en längre runda med Nemo.

Men först ett bubbelbad med tredje delen av Mr Grey




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0