Måndag igen

Dagen startade med en cykeltur i soluppgången, kinderna höll på att frysa till is när vinden låg på ansiktet... När ska kylan släppa taget om april?
Inte mycket har hänt idag jag har knappt träffat barnen, vilket betyder en riktigt tråkig dag. Direkt efter jobbet åkte jag ner till gymmet och körde arm- och magpass.



Jag testade ett nytt armprogram idag och det känns nu vill jag lova. Medan jag var på gymmet var Andreas och barnen hos nisse och Britta och fikade. När de kom tillbaka åkte da andreas och tränade. Jag stekte plättar till barnen och vips var klockan 17.15 och det var dags att åka till gymnastiken.

När den var slut åkte vi hem jag lämnade av barnen och åkte vidare till skolan för information om renoveringen. Vilket föräldramöte det blev, så mycket gnäll och negativitet på samma ställe. Jag har så svårt för folk som alltid väljer att se det värsta i allt. Visst gör jag med det ibland men det gäller mest våra bilar inte våra barns framtid! Jag orkar inte ens gå in på vad som hände men vi reder ut det tillslut.

Nu ska jag sova, jag är helt slut, men jag tänkte kasta in en bild från i förmiddags när jag jobbade. Vi var på stranden och våra barn älskar klättra i träd men det är inte alltid så lätt att se dem. Se själva




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0