En riktig vårdag

Jadå imorse cyklade jag till jobbet i vårjacka, 6 grader har var det ute kl 0630. Det blåste heller ingenting så det blev nästan rekord tid. 8 km på 23 min, det får man vara nöjd med ;-) Dagen på jobbet var helt okej men det var ändå ljuvligt när klockan slog fyra och jag fick cykla hem. Jag cyklade till skolan och hämtade Saga, Wille hade följt med Lukas hem så de mötte oss på gården när vi kom hem. Saga stack med en gång över till Felicia medan jag och Wille hängde på gården. Halv sex var maten klar och jag hämtade hem både Saga och Wille. Efter maten satte vi på en film och jag gjorde matlådor till mig och Sofia imon. Spenatsoppa står på menyn. Gott. Nu ska strax två trötta barn lägga sig och jag ska sjunka ner i soffan som vanligt. Varför bryta ett vinnande koncept? ;-)
Längst ner i höger är han som inte tycker att han behöver klippa sig... :-]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0