Nu har jag krafter igen

Ja äntligen så känner jag mig frisk igen. Dock avvaktade jag med träningen idag eftersom jag hade lite ont i halsen och dels för att min kära mamma kände sig dålig och inte kunde passa barnen. Idag slutade jag tidigt så jag har hunnit med en hel del :) Hämtat barnen och handlat på Hajen - där det helt plötsligt kom in ett helt gäng människor och döm om min häpnad och glädje när det visade sig vara mina gamla arbetskamrater och några boende från Ängsätra. Det blev många kramar och så roligt jag tyckte att det var att de boende kände igen mig =D


Hem igen en snabbis för att lämna av varorna. Och sedan iväg till bilverkstaden igen för att hämta bilen som krånglar. Denna månaden har inte vart nådig för våra plånböcker när det gäller bilarna :( Så fort snön försvinner skall jag börja cykla! Hursomhelst, vi har hunnit städa, tvätta, laga mat och plugga in mitt gamla playstation i Willes rum och sedan satt vi och spelade Spyro i nästan 1h innan det var läggdax.


Imorgon vankas det kvällsmat hos familjen Jensen.
Men tills dess skall det sovas och sen jobbas. Men nu först - en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0